2.ÖĞRENCİ SERVİS İHALESİ DUYURUSU

2.ÖĞRENCİ SERVİS İHALESİ DUYURUSU

2023 -2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 2.ÖĞRENCİ SERVİS İHALESİ DUYURUSU

 

2023 -2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI  2.ÖĞRENCİ SERVİS İHALESİ DUYURUSU

01.09.2023 SAAT 09.00 A KADAR BELGELERİN TESLİM EDİLMESİ GEREKMEKTEDİR.

23.08.2023 288

OKUL SERVİS ARAÇLARI ÇALIŞTIRMA DUYURUSU

 

2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

ILGAZ ŞEHİT NİZAMETTİN YAMAN ANADOLU LİSESİ

OKUL SERVİS ARAÇLARININ BELİRLENMESİ İÇİN DUYURU

 

 

Ilgaz Şehit Nizamettin Yaman Anadolu Lisesi Okul Aile Birliği Taşımacıyı Tespit Komisyonu tarafından 25.10.2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Okul Servis Araçları Yönetmeliği çerçevesinde 2023-2024 Eğitim Öğretim yılı okul servis araçlarının belirlenmesi işi yapılacaktır15.08.2023 günü askıya çıkılmış ve 23.08.2023 günü ihaleye katılan taşımacı olmadığı tespit edilmiştir.2.kez ihaleye çıkılmasına karar verilmiştir..

Şartname koşullarını yerine getiren iştirakçiler şartnamede belirtilen evrakları okul taşımacıyı tespit komisyonuna 01.09.2023 Cuma günü saat 09.30’a kadar teslim edeceklerdir. İlgililere duyurulur.

 

 

                               Safiye GÖKÇE                                                                                    Yonca KAYILI

                        Okul Aile Birliği Başkanı                                                                            Okul Müdürü

 

 

 

İLANIN KONUSU

 

          Ilgaz Şehit Nizamettin Yaman Anadolu Lisesi öğrencilerinden isteyenlerin 2023-2024 Eğitim- Öğretim yılı boyunca sabah adreslerinden alınarak taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından ortaklaşa belirlenen güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde de tekrar adreslerine geri götürülmek suretiyle taşımacılığının Servis Araçları Yönetmeliğinin 8. Maddesi ve Okul Servis Araçları Çalıştırılması Usul ve Esaslar kapsamında okul servisi çalıştırılması işi ile ilgili istekliler belirlenecektir.

 

İŞİN NİTELİĞİ

 

Ilgaz Şehit Nizamettin Yaman Anadolu Lisesi 2023-2024 Eğitim- Öğretim yılı öğrenci taşıma işi (Sabah okula getirilmesi, öğlen eve götürülüp okula getirilmesi, akşam eve götürülmesi. saat:08.30-12.30/13.40-16.00 arası )

 

 

İŞİN YERİ

 

Adres: Ilgaz Şehit Nizamettin Yaman Anadolu Lisesi Müdürlüğü

            Gazidede  Mah. İstanbul cad.No:96                        Ilgaz/ÇANKIRI

 Tel No: 0376 416 23 57

Fax: 0376 416 2357

E Posta: 317069@meb.k12.tr 

 

 

Şartname ve ekleri Okul Müdürlüğünden ve  Okul Aile Birliğinden 23.08.2023 - 31.08.2023

tarihleri arasında mesai saatleri içerisinde ücretsiz alınabilecektir.

 

                              EVRAKLARIN KOMİSYONA TESLİMİ

 

İstekliler 01 Eylül 2023günü saat 09.30’a kadar servis taşıma için istenen evrakları komisyona tutanakla teslim eder.

Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen evraklar herhangi bir sebeple geri alınamaz.

Taşımacıyı tespit komisyonuna ilgili tarihe kadar herhangi bir başvurunun olmaması durumunda ihale gerçekleştirilemeyecektir.

 

                 TAŞIMACIYI TESPİT İŞİNİN NEREDE, HANGİ TARİH VE SAATTE YAPILACAĞI

 

Okul servis araçlarının belirlenmesinin tespiti 01/09/2023 Çarşamba günü saat 10.00’da Ilgaz Şehit Nizamettin Yaman Anadolu Lisesin de  yapılacaktır.

 

                                                        ASKIYA ÇIKIŞ TARİHİ

                                                              23 Ağustos 2023

 

İSTEKLİLERDEN ARANILAN BELGELER

 

Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:

 

a)   Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

b)   Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

c)    Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve

/veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

ç)Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

d)   Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

 

e)  Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

f)  Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,

 

OKUL SERVİS ARACI OLARAK ÇALIŞTIRILACAKLARIN TESPİTİ

 

Komisyon isteklilerin belgelerini inceleyerek eksik belge nedeniyle değerlendirmeye alınmayacakları tespit eder. Bu işlemler, istekliler önünde bir tutanakla tespit edilir. Tutanaktan sonra, okul servisi taşıma işine katılamayacak olanlar salondan çıkartılır.

Komisyon karar verirken; isteklilerin araç yaşı, özmal durumları, okulun bulunduğu il/ilçe sınırları içerisinde gerçek kişilerde ikametgâhının, tüzel kişiliklerde ise şubesi ve/veya merkezinin bulunması, aynı okulda daha önce servis taşıma işi yapıp yapmadığı ve servis taşıma işine başladığı tarihi dikkate alınacaktır.

Şartnamedeki tüm maddeler istekli tarafından “okunup kabul edildi” şeklinde el yazısı ile yazılarak imzalanacaktır. Aksi takdirde teklif değerlendirmeye alınmayacaktır.

Belirtilen kriterlere göre yaptığı değerlendirme sonucunda uygun bulduğu istekliye okul servis taşıma işini yaptırmaya karar verir.

 

 

23/08/2023

 

 

                      Taşımacıyı Tespit Komisyonu

 Safiye GÖKÇE                                                    Uğur NARİN

Okul Aile Birliği Başkanı                                           Öğretmen

 

 

       Sibel SABURLU                                         Nigar BAŞAR

                 Veli                                                             Veli

 

 

 

 

                                      Yonca KAYILI

                                   Komisyon Başkanı

                                       Okul Müdürü